mangga ad...

nuffnang...

Thursday, December 31, 2009

abg mee kawen...

hi semua... abg mee ni, abg sedara aku... anak mak long, belah ayah aku...adventure gak meraikan majlis kahwin dia pada 5 dec 2009 yg lepas... dari kl ke baling... abih majlis, ke changlun plak... esoknya ke padang besar... abih padang besar turun ke perak... then baru balik kl... melayan cuti2 malaysia parent aku... aku tak terlibat sgt dlm penyediaan hantaran kali ni... just nak share... berbalas hantaran yg kedua pihak sediakan... sebelah lelaki... tema warna emas... mak long aku yg buat sume... belah perempuan pulak... dibalas ngan tema warna biru... feveret hantaran aku ialah halwa... dr pihak perempuan... memula aku ingat bawang putih... rupanya halwa... kreatif... layan je k...












No comments:

Post a Comment